Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

Twister...

Korang kenal x air ni??? sure kenal kan?? aku pun ada air nih... tp korang perasan x ada satu nota kat botol air ni??? nak tau ape nota tu??? tgk ni....

"AZURA PUNYER... KALAU NAK SIKIT, MINTAK YERR...."

Heheheheh... gitu le pesanan penaja yg aku letak kat botol tu.. ini adalah kerana air ni x sejuk pg td, aku pun nak letak dlm fridge kat opis aku nih.. dan slalunye kalau letak gitu jer, ada gak manusia durjana mana ntah yg wat x malu dok amik... wat cam umah sendiri.... oleh yg demikian, aku pun letak la nota nih... hehehhe.. aku bukannye kedekut, tp sape nak kene la mintak izin dulu kan... baru berkat air yg diminum....

Apa Kata Hati?~ jgn sesekali wat harta org mcm harta sendirik yer...

2 comments:

J-la said...

hehehe zura..selalu dah tinggal skit sure org x kebas..kalau penuh lagi tu mmg laju je ilang

Ju-Dzahir_Amanda said...

masalah nye masa aku nak letak dlm fridge tu jus tu masih penuh.... that's why ada nota2 cinta tu kat botol tu... hehehhehe