Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

Selamat Hari Minggu...

Hari ni hari Ahad... aku kene dtg keje... dan membuat keje yg bukan keje aku... boleh?? hahahhaha... tp xpe.. disebabkan aku ada kemahiran teknikal yg agak tinggi, makanya aku telah diminta utk menyiapkan satu tugasan yg amat penting utk opis aku.. i mean bahagian aku la... kejenye ialah, mengupload files dlm official website ofis aku nih... agak komplikated utk dijelaskan kat sini kenapa tetiba aku yg bukan dari bidang IT terjebak utk membuat keje2 nih... tp xpe... ni pun ilmu gak... mana tau satu hari nanti aku nak tukar profession kan??? hik hik hik..

lately nih, aku rasa dlm 2 minggu kebelakangan ini, aku mengalami masalah utk tido malam... pukul 3 pagi slalunye masa yg terakhir skali aku tgk jam baru lepas tu aku tertido.. kul 7 aku dah bangun semula.... mata aku nih dah mcm zombi... tp bukan zombi kpg pisang la yek... ok skett lg dari zombi2 tu... aku rasa aku tahu kenapa masalah susah tido ni jadi kat aku... sbb aku terlampau byk memikirkan masalah yg melanda hidup aku skg nih...

tp xpe.. biasala... kehidupan.. semua ada pasang surutnye... setakat ni boleh dikatakan 'terkawal' lagi... cumanya aku x boleh nak buat2 x fikir psl apa yg berlaku... bila byk berfikir, mcm ni la.. nak tido pun x tertido...

Apa yg penting, aku kene kuat tempuhi dugaan ini... dgn sokongan org yg tersyg.. insyaallah, aku akan dpt mengharungi ombak badai yg melanda ini... aku amat berharap dan berdoa pada Tuhan, semoga aku tidak akan cepat melatah dgn dugaan ini, dan semoga satu hari nanti, pelangi yg indah akan menanti aku setelah ribut taufan ini berakhir... aminnnn....

Apa Kata Hati?~ Allah menguji aku dgn dugaan hebat ni kerana Dia sygkan aku....

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

semoga kuat menempuh ujian hidup... :)

Ju-Dzahir_Amanda said...

Cinta Cukulet: terima kasih....

J-La said...

zura..next time x boleh tidur dtg umah aku pagi pagi buta..rayyan perlukan babysitter nak jaga dia pagi pagi hahaahahah

Ju-Dzahir_Amanda said...

J-La: wahh... gitu... hehehhe.. xkan la pepagi buta aku nak ketuk umah owg pulak... heheheh

kuIna said...

ju.. moga sihat & ceria selalu... life is goes on... anyhow..

Ju-Dzahir_Amanda said...

Kulna: Thanks...