Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 18, 2009

Aku Keletihan....

Huh... aku bz tahap gaban teroverdose durian la bulan nih.... hadoiii... nak blog hopping pun x sempat... apatah lg la nak hapdet blog aku nih... tp disebabkan ptg nih aku dah sgt2 xdak mood nak wat keje, dan setelah aku meminum dua tin benda alah nih...

terasa sikit kesegaran badan aku yg letih nih... makanya aku pun menghapdet kan blog aku... tp setelah separuh jalan aku menghapdet, aku telah hilang ingatan seketika.. aku telah terlupa ape yg aku nak cite td... hadoiii.... nape leh jadi camni???

Anyway, xpe kan... asalkan aku dah hapdet sikit pun jadilah... xde la blog aku kesepian je.... nanti esok kalau aku dah ingat balik ape yg aku nak cite tu, aku cite k....


Apa Kata Hati?~ nak balik dah... babai....

No comments: