Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

Terima Kasih Semua....

Terima kasih semua kerana walaupun aku sudah lama x sempat nak menghapdet blog ini, tp korang semua masih rajin menjenguk blog aku ni... terima kasih.. terima kasih atas sokongan kalian... (mcm ayat artis terima anugerah plak...) hehehheheh...

Ada byk benda yg aku nak story kat korang nih, tp disebabkan aku tersgt la sibuk akhir2 ni dan sememangnya akan terus sibuk sehingga bulan dpn, aku x dpt lagi nak story kat korang.. tp, insyaallah, aku akan curik2 jugak masa utk berstory kat korang k...

Thanks again kerana x jemu2 jenguk blog aku nih.... demi korang akan ku update jugak cite2 aku nanti k... tungguuuuuu.....


Apa Kata Hati?~ aku bekerja 8 jam sehari tanpa rest tau... cian kat aku kan... hehehhhe... teruskan setia mengunjungi blog aku k... love u ollsss....

2 comments:

julie@julianamnoor said...

aiyak..tuko lagi..hehe

Ju-Dzahir_Amanda said...

hehehhehe... ari tu masa blum bz... skg ni x sempat nak tuko2 dah... nak update pun x sempat...