Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

Hai Sumerrr....

Bos aku xde di saat ini.. beliau ke airport utk check in flight dia mlm nih... so, aku mengambik kesempatan ini utk menghapdet sikit2 latest story aku kat korang sumerr... nak tau ke??? hmm... terpulang, sape yg nak tau, baca la.. kalau x mau tau, dok dendiam...

last 2 days, aku xde kat opis.. aku berkursus... tajuknye: kursus pembangunan laman web Joomla... sgt sevonok ini kursus... ini lah kursus pertama yg aku rasa sgt sevonok dan rasa mcm x cukup ja 2 hari.. mcm nak soh je cikgu tu sambung lg utk seminggu... boleh?? jawapannye X BOLEH!!! aku baru je xde 2 hari boss aku dah silap panggil nama aku... ade ke dia panggil aku FARAH!!!! huwaaaa.... sob sob.. sedey nye aku... utk pengetahuan korang, farah tu, PA kepada abg beliau kat skul lain... hehehehhe... ok jerrr... saje je aku nak majuk ngan dier.. hehehehheh

Tp cam biasa la, aku ada kat opis pun bz, tambah2 pulak 2 hari aku xde kat opis, nak p minum pagi kat pantry pun terkejar2... tu pun last suapan nasik goreng, boss dah muncul kat pintu pantry kasik keje... hehehhehehhe.... cane la kalau aku xde seminggu kan?? agaknye aku kene keje 24 jam kot nak kaver keje seminggu kan?? hehehehhe... xpe.. xpe.. ini membawa makna yg aku sgt la penting dlm opis nih.. kan?? kan?? kan?? (bangge nih..)

Entry ni sambungan dari entry di perenggan awai2 yg berfont biru... hehehhe... tetiba jer aku terpaksa melupakan ayat2 utk bercerita semlm nih sbb boss aku tetiba masuk dan cam besa, aku x menang tangan nak bekerja... hehehheheh.... hari ni beliau ke kl.. ada meeting, dan setelah aku buat apa yg dia amanahkan pagi td, makanya aku sempat la sambung balik cite kat sini...

Tp tetiba aku dah x tau nak story ape kat korang... huhuhuhuhu... xpe.. xpe.. aku benti dulu posting nih.. nanti aku ingat2 balik aku nak cite ape, then aku cite kat korang k... muah... syg korang sumerr...

Apa Kata Hati?~ aku tgh bengang ngan sorang student i***n nih....

No comments: