Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 28, 2009

Sesi Melapangkan Dada & Fikiran...

Dua tiga menjak nih, mood aku sgt la x seimbang... sekejap ok.. byk kejap x ok... (ade ke ayat tu?? hentam je la.. janji faham kan..) Kisah2 yg terjadi sgt2 membuatkan aku jadi x menentu.. dan yg pasti bila hujung2 aku dah x larat nak pkkan kisah yg terjadi ni, aku akan nangis... setelah nangis, maka rasa lega sikit.. tp kisah ini masih berlegar2 lagi...

Sikit sebanyak kisah utama aku ada la cam cite Suria Kasandra tu.. gitu la.. dan aku nak cite terang2an pun, x tercerita.. makanya aku cite kias-kiasan aje la ye... bagi yg mengetahui, faham la akan masalah aku ni...

Tp di sini, aku nak bertanya kat korang2 para isteri, di manakah tempat dan kedudukan suami anda semua di dalam hati dan kehidupan anda??


Apa Kata Hati?~ jawablah......

2 comments:

Unknown said...

kite lum tawen lg kak..


hehehe

Ju-Dzahir_Amanda said...

xpe cik dazz.. nanti bila dah tawin tahu la jawapannyer...