Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

Kisah Hari Sunday..

Plan asal nye hari Ahad adalah nak pegi melawat baby Almas anak kepada Dilla kat Kulim... tetapi disebabkan En. Koko telah mendemamkan dirinyer, makanya kami mengkensel aje plan asal tersebut... takut gak terjangkit kat baby... kesian baby Almas.... (aku pasti ada seseorg itu yg sgt seronok sbb aku x jadi kluar Ahad tu... huhuhuhu)

Oleh sebab itu, syg aku bagi cadangan pegi tgk wayang... dan dia kasik aku wat pilihan nak tgk cite apa.. beliau memang dah tau citarasa aku ngan dia sama.. so, xde makna pun kasik aku pilih, sama gak mcm beliau yg pilih... dan dah pasti aku nak tgk cite X-MEN ORIGINS: WOLVERINE.... ini adalah aku sgt sgt sgt sgt suka ngan watak WOLVERINE nih... hinggakan aku bercita2 nak jadi WOLVERINE... hahahhahahahha....

Aku kasik 5/5 bintang utk cite nih... kerana aku terasa sgt puas hati malah lebih dari itu kerana segala persoalan selama ini telah terjawab... contoh soklan ialah mcm mana dia leh ada besi dlm badan? Mcm mana victor tu leh jadi biru? dan byk lg 'mcm mana' yg telah terjawab.... aku suka... aku suka... hinggakan tidur aku semlm amat lena sekali... dan membuatkan hari Isnin ku ini sgt bermakna... huhuhuhuhu...


Ini aksi yg paling aku suka... gagah gilerrrr....



Selain daripada watak WOLVERINE yg sgt menterujakan aku, pelakon utama yg membawakan watak WOLVERINE itu sendiri iaitu HUGH JACKMAN sgt la hensemmmmm nyerrr... huhuhuhuhu....


Apa Kata Hati?~ X RUGI PEGI TGK.......

2 comments:

ceklala said...

orang yg paling suka hg tak gediks2 sunday ittew adalahhh AKUUUU!!! hahahhahah!! aku suke aku suke!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

owh... dirimu ke cek lala?? kenapakah kau begitu kejam terhadap diriku?? aku yg suci murni ibarat embun di pagi hari kau wat camni??? xpe... xpe... nanti aku plan lain.... nak ikut gaks la tu????!!!