Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 2, 2009

Terasa Kehilangan..

Hari nih, hari kedua di tahun baru 2009.. dan hari ni jugak aku dah dpt boss baru.. dan hari ni jugak aku rasa sgt sedih dan sgt terasa kehilangan...

Selama nih, dan rata2 pun pendapat org yg bekerja nih, kalau boleh x mau boss pompuan, sbb boss pompuan nih, slalu cerewet dan emo lebih.. tp ini lah kali pertama aku sgt syok dpt boss pompuan.... mcm x mau lepaskan dia pulak kalau boleh.. tp nak wat cane, atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan, aku terpaksa jugak kehilangan beliau itu...

Kenangan selama aku bekerja dgn dia, sgt tidak dpt dilupakan.. byk perkara pahit dan manis kami tempuh bersama... nak tau nape aku sgt suka keje ngan dia?? sbbnye, dia sgt sporting dan bebas bekerja ngan dia... xde mengongkong... yg penting, keje siap.. dan yg paling best - boleh gosip sesama lg... hahahahhaha...Ucapan utk Dr. yg diingati dan dirindui slalu, "saya doakan Dr. akan sukses dan gembira selalu dgn tugas baru. Maafkan saya jika sepanjang bertugas dgn Dr. sy ada terkecikkan ati Dr ke, terkasar bahasa ke, tergelak ke, atau apa2 saja yg ter... mohon dimaafkan... dan akhir skali, jgn lupakan sy tau kalau nak p spa ajak la... hehehhehe"


Apa Kata Hati?~ THANKS FOR EVERTHING.. I MISS U ALWAYS...

2 comments:

Synergy said...

Me 2, memang rasa sangat pelik dan sangat sedih....anyway I'm still around, kalau u alls makan jgn lupa mesej ajak sekali, kalau ada offer spa yg meletup pun sms atau ym saja.......

Ju-Dzahir_Amanda said...

dah tentu... don't worry....