Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 13, 2009

Salam Teramat Indah Untuk Semua!!!

Salam yang teramat indah untuk semua di pagi nan indah dan permai ini.. semoga anda semua bergembira dan ceria2 selalu.... Mungkin semua tertanya2 kenapakah blog aku terbiar sepi tanpa sebarang entry kan?? ini adalah kerana aku tersangat lah bz nye ngan keje2 seharian di pejabat... dan kebizian ini telah membuatkan aku x sempat nak mengupdate blog ku ini dan juga telah membuatkan aku xde mood nak mengarang entry utk tatapan korang....

Anyway, jika berkesempatan, insyaallah, aku akan titipkan sesuatu utk tatapan korang yg tersayang.... tp jgn pula jemu utk jenguk2 blog aku ni ye.... Cukup dulu utk kali nih, aku nak sambung keje aku... nanti2 aku sambung sini ye.. bye...

Apa Kata Hati?~ permulaan tahun baru yg bz.....

4 comments:

Pujangga Asmara said...

Hahahaha..byk kerja yer kak..xpe..kerja elok2 ..nnt dpt naik gaji n pangkat..hehehe..

Anonymous said...

penyakit APEX ke ni..semua bz giler..aku pun dah rasa merangkap semua post:)steno@typist@tealady@pegawai hahahaahhaah

13may said...

selamat selamat :)

Ju-Dzahir_Amanda said...

PA: Insyaallah... doa2kanlah ye... kot2 ada rezeki..

J-La: Agaknya la.. bukan merangkap je dah, ni dah smpi merangkap dan terperangkap dgn kesibukkan keje dah... mcm dah x tau apa jawatan hakiki aku dah.... huhuhuhuhu

13may: alhamdulillah... masih selamat... hehheheheh