Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 2, 2014

Result testing juadah sahur..

Assalamualaikum & Hello...

Dah tiga pagi aku try compare juadah sahur yang berbeza2 kan?? seperti entry semlm... Jadinya dapat disimpulkan bahawa, aku x bleh nak sahur makan nasik (kalau hari bekerja) sbbnye kul 3 ptg aku dh lemau... dh mcm budak2 baru belajar puasa... huhuhuhu.. manakala hari yang aku bersahur mkn roti gardenia kosong je ataupun sahur dengan kurma dan susu coklat aje, itu yg menyelesakan perut dan ok je.. xde rasa lapar yang kronik or lemau yg kritikal... 

Jadinya, pada sahur yang keempat, aku mkn kurma + roti gardenia + susu coklat... Insyaallah, bertahan elok smpi ke waktu berbuka... 




 Apa Kata Hati?~ Alhamdulillah.. Syukur... ada jugak makanan kan??

No comments: