Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 1, 2014

Percubaan Pelbagaikan Sahur...

Assalamualaikum & Hello...

(tetiba x tau nak buat intro cane.. huhuhuhu)

Korang sahur mkn ape? nasik? Kuih? Kurma? jgn kata mkn angin udah la ye... huhuhuhu.. 

Sahur pertama aku kali ni, aku mkn 3 keping roti gardenia ngan air masak banyak banyak... Sahur kedua pula aku mkn nasik putih + daging kicap + air masak banyak banyak.... dan sahur ketiga pula aku mkn 4 bijik kurma + susu coklat + air masak banyak banyak...

Saje le aku nk buat perbandingan... sahur pertama dengan roti tu, seharian aku rasa ok je... xde rasa lapar melampau dan xde le lembik lemau gitu.... tp sahur kedua dgn nasi tu, kul 3 petang aku dh lemau... lembik... lapar.. dh mcm budak2 pulak... sahur ketiga ni.. xtau le lg cane... 

Setakat dua hari yg lepas, dpt disimpulkan bahawa, sahur silalah jgn makan nasik (utk aku lerr..)..



 Apa Kata Hati?~ boleh kurus kot gini kan??

No comments: