Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

Odit... Odit... Odit....

U ollsss...... aku nih baru la ada masa nak menghapdet blog nih ari ni... tu pun sbb la ni dok tgh tunggu turn nak kene odit.... odit ape??? odit perjawatan... nak tgk tugas staf kat sini berbaloi2 atau tak.... tp lambat betoi la turn aku... tpkan, kali ni, aku rasa heran dgn diri aku, sbb nye, slalunye kalau bab2 mcm ni, sure darah gemuruh aku menyerang... tp kali nih, relaxxxxx jer... hmmm... pasai pa ekk?? sbb aku tgk oditer tu mcm lembut je kot... sbb tu la aku x rasa gerun... cuba dtg yg ada aura singa, sure darah gemuruh aku berlumba2 dlm diri aku ni kan.... hehehhehehhe...

dah dua minggu sblm nih aku bz yg teramat sgt sgt sgt menyiapkan report KPI.. dgn target nak dptkan 500k utk tahun ni... aku ngan sorang lg staf digula-gulakan utk dpt ganjaran la sbb bekerja dan dikerjakan dgn teruk skali utk menghasilkan report yg sebegitu canggih (canggih ker???) huhuhuhu.. tp, aku rasa la kan, yg tu gula-gula sblm dpt jer... sok2 nih dah dpt 500k tu, rasanya diam jer la... nak sgt ke bagi kat we ollsss dua org nih? kuli je kan?? hmmm... tp jauh di sudut hati tu, ada jugak la terselit harapan agar terbuka la hati dorang nak kasik ganjaran ke, hadiah ke, or surat penghargaan pun jadila... (tp betul ke aku nak surat penghargaan je??? x kot... hehehhehehhe)

boring nye aku standby dr pg td, tp now dah break pulak... katanya turn aku lepas lunch nanti... hmmm.... tp lepas lunch pun kul bape ntah la... cepat la... rasa x sabar pulak nak kene odit... hahahahhahahhahah....

ha.... di kesempatan ni nak ucapkan selamat tahun baru cina bagi pembaca chinese.. (aku dah 'cibir' dah sbb dok makan limau byk sgt... huhuhuhuhu... )




Apa Kata Hati?~ lalallalallalallalallalallala

No comments: