Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 26, 2012

Peristiwa Ke-3 & Teristimewa..

Peristiwa Ke-3 dalam bulan April dan merupakan yang terindah dan teristimewa ialah: kelahiran PUTERI SARA AMANDA BINTI AHMAD DZAHIR.... puteri sulung kami yang dinanti2 sejak sekian lama... 6 tahun ooo tunggu kehadiran si kecil neh... inilah sbbnya aku katakan peristiwa yg terindah dan teristimewa... bermula pada 3 April - besday syg aku... pastu 9 April - anniversary kawin kami dan 12 April - kelahiran puteri sulung kami.... best kan aturan peristiwa dlm bulan April?? hehheheh... 

Alhamdulillah... walaupun bertarung nyawa agak lama dlm labour room, 10 jam tapi, nasib tidak menyebelahi aku kerana x dpt nak melahirkan secara normal... bukaan selepas 10 jam sakit terhenti setakat 5cm jer.. akhirnya terpaksa dibedah utk keselamatan kedua2 ibu dan baby.. tepat jam 9.30 malam, lahirlah puteri kami... Syukur sgt... 

Aku dok rasa mcm x percaya lg bila tgk si kecil neh... x percaya yg aku dh ada anak... hehhehehe... dok ingat after 6 yrs waiting, dh xde rezeki kami dh nak menimang anak sendiri.. tp tu la.. kuasa Allah... Dia Maha Mengetahui... 




 Apa Kata Hati?~ Syukur... Alhamdulillah... Anugerah x ternilai...

2 comments:

julie@julianamnoor said...

comei sgt baby akak :)

MeLyssa NaDiea MRY said...

nnt jmp baby amanda, nak ggit2 pp dia..ngaumm!!