Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

April - 3 peristiwa...

PERISTIWA PERTAMA


(pinjam kat pakcik Google je.. nmpk sedap kannn??)

Selamat Hari Lahir kepada suamiku yang tercinta dan tersyg... 3 April... Tp tiada hadiah pada peristiwa pertama kerana 'hadiah' nye adalah pada peristiwa ke 3... 

Nak cite skett.. semlm, aku wat donno je... mcm xde tanda2 eksited nak wish ke hape ke kat dia... tp dlm diam2 aku dh sediakan surprise kat dia... dah kul 11 lebih gitu, dia buat2 belek hp... dan tetiba buat2 tanya maxis bg x free call ngan free sms kat dia? aku tanya la blk, 'nape?'.. dia kta 'besday ai..'... aku pun jwb dgn tiada perasaan 'ooooo... ntah.. dpt la kot'... pastu aku jeling2 tgk muka dia, nampak cam frust je... xpe... aku tgk je dia main game.... pastu dh boring agaknya main game, kul 11.45 mcm tu rasanya, dia tukar pulak, bukak laptop nak main poker dlm fb.... dia on je laptop tu, terus dia jerit2 keriangan... hehehhe... aku dh buat kad + besday wish kat dia dan letak sbg wallpaper... sukaaaa diaaaa..... hehehheheh.... tetiba beliau berkata 'xpe... syg senyum pun dh cukup utk kite..'... (ayat ni menjawab wishing dlm kad yg aku buat tu ekceli... ) owhhh.. tacing... tacing.... Luv him soooooo much much... soooo deep deep... sooooo hard hard...

PERISTIWA KEDUA 

........... TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU................. (mana leh cite la ni kan?? sbb blom happen lg..)




 Apa Kata Hati?~ tiada kata dpt menggambarkan perasaan... Syukur Alhamdulillah... dikurniakan dia  sbg peneman hidupku...

No comments: