Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

cite sahur puasa ke 4...

Alhamdulillah... diam x diam, dah hari ke 4 pun kita berpuasa... syukur, setakat saat dan ketika ni diri ini masih kuat dan sihat menjalankan ibadah berpuasa ini. 

Dan setakat hari ni jugak, aku x pernah missed lg bangun sahur... kul 4 pagi aku akan bangun masak nasi dan panaskan lauk pauk. (ooppss, setakat ni belum masak sendiri lg yer... masih tunjuk2 di gerai lg..). Tetapi, sahur pagi ni, sgt best sbb disediakan oleh suami kesayangan sayer... dia buatkan nasi goreng utk sahur.. aku terjaga kul 5 pagi dan terkocoh2 bangun. Dok heran la nape alarm aku x bunyi pulak kul 4 td... tgk kat sebelah, syg aku xde pulak... tau2 dia dtg dan kata dia yg padam alarm tu.. sbb tgk aku tido lena sgt.. dia kesian.. so, dia la buatkan nasi goreng... 

owhhh... sungguh tacinggg... terharu gitu... hehehhe.. so, bersahur la kami dgn nasi goreng kampung versi Mr Syg aku.... 

Alhamdulillah.. kenyang sudah... hmm... ape pulak juadah utk berbuka hari ni ye???  




 Apa Kata Hati?~ harap2 dpt puasa penuh tahun ni..... aminnn...

2 comments:

julie@julianamnoor said...

awainya akak bangun..selamat berpuasa kak

Ju-Dzahir_Amanda said...

awai ke? heheh.. selamat berpuasa juga utk ju sekeluarga...