Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

Ronda-Ronda...

Semlm lepas dinner.. my luv hubby kata nak bwk aku ronda2.... katanya nak ronda2 kat seberang... aku ok jerrr... ronda punya ronda tetiba smpi kat sini.... 


(jauh benor meronda nye...)

kitorang smpi dlm kul 9.30 malam camtu... dh lama rasanya aku dok ajak my luv hubby p night safari nih... tp ada saja aral yg melintang... ada kes denggi la... itu la.. ini la... so, membantutkan hajat... tetiba mlm semlm tertunai jugak hasrat nak ke night safari tu... tiket masuk adalah RM16 utk seorg dewasa... utk kanak2 pulak RM10... ok la kan harga tu... 

bleh tahan ramai jugak pengunjung... tp idak le bersesak2... relax2 saja.... masuk je, terus tunggu tren (betul ke tren?).. dok kejap je x sempat panas bonts pun lg dah bleh naik... kami amik tempat dpn skali... wahhh... excited aku mcm budak2 kecik kat barisan blkg pulak... hahahhah... ye la.. aku kan ke suka ngan binatang2 nih (kecuali ular...).. so, agak excited la nak tgk binatang2 ni waktu mlm... 

tren pun bergerak perlahan2 sambil driver nye jadi tourist guide... tp aku x paham apa yg dia ckp walaupun dia ckp dlm Bahasa Melayu... hehehheh... 

setelah abih satu pusingan.. kami pun kluar... kat entrance tu ada jual fridge magnetic... cantik2 oooo.... aku beli la jugak... siap bleh tulis nama lg kat mana2 yg buleh - free of charge!!  kul 12 tgh mlm kami smpi umah... (cam cinderella pulak... )

pendek kata MEMANG BEST!!!! aku sukaa... 





 Apa Kata Hati?~ thanks syg bwk kite g sana.... nnt nak pegi lg ye..... x puas rasanya tgk hidupan2 kat situ....

No comments: