Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

..... Nak Boleh??.......

sudah berulangkali aku memujuk..... berulangkali jugak aku merayu.... dengan lenggok bahasa dan lenggok badan yang menggoda... tapi permintaanku yg satu itu tetap DITOLAK jugakkk.... kecewa sekejap... tp kemudiannya, aku memujuk rayu kembali.... berpuluh2 kali dah rasanya aku memujuk rayu tetapi tetap ditolak...

TETAPI...... untuk kesekian kalinya aku memujuk rayu akhirnya..... perkataan YES!!!!  muncul juaaa.... yeahaaaaaaa..... TETAPI..... dengan satu syarat..... aku kene berjanji sesuatu... tp janji itu tidak boleh dinyatakan di sini... dan akhirnya kata sepakat telah dimeterai..... nak tau pe kebende yg aku mintak tu???


sebuah ELECTRIC OVEN..... huhuhuhuhuhu.... 

tapi kalau x dpt yg tu ... yg ni pun buleh jerrr...... (dgn nada yg sedih...)

butterfly oven...... hehehhehe... 

Ni semua gara2 menggediknye rasa di hati nak buat ni..... 


my feveretttt...... 


"OK... NNT KITA P BELI K... " itu le kata2 keramat my luv hubby.... hehehhe... luv u la... 
terus muka aku jadik camni.... 




(nk tau nape permintaan aku bertahun2 x ditunaikan???) tungguuuuu........ 




 Apa Kata Hati?~ tq syggg...... muahhh... muahhh... alhamdulillah, tercapai jugak hajat bertahun2... hehehhehe....

3 comments:

♥Nurul Honey♥ said...

wahhhhhhh...dapur akan berasap best nya...
kalau la nurul ada, nurul nk buat cupcakes....yummmy!

CS @ Mama AA's said...

rajinnye nak masak :)

Ju-Dzahir_Amanda said...

rajin la selagi ada mood rajin tu... hehehheh... lagipun xde si kecik yg nak mengacau lg... dok saja2 tu asyik terpk je apa nak buat... heheheh..