Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 3, 2010

Tolong pilih dan pilih skali...

Cite ni dah lama... rasanya bulan lepas kot... hmmm... sblm raya kot?? eh, selepas raya kot?? hmmm... ntah la.. dah lupa tarikh kejadian ni... disbbkan xde mood nak mengarang, makanya terperammmm aje la cite nih... 

Skg, we ollsss suka jenjalan kat Sunway Carnival Mall... ntah la nape, tp sukerrr p situ... satu sbb ada outlet Esprit yg bykkkk pilihan baju yg sgt sepadan dgn jiwa aku dan yg penting, size aku ader k... hehehhe... 

jalan punya jalan, sekali, dlm aku dok syok menengok2 kasut kat clarks, dan tetiba terbekenan sepasang kasut nih, toleh2 blkg nak tanya syg aku, tgk2 beliau xde... ish... geram toi la.. mana p plak... jenguk2 kat kedai sebelah, rupa2nya beliau tgh menengok2 jam tangan.... beliau berkata nak membeli jam tangan utk dirinya.... dan aku dgn rela hati dan hepi sekali mengoffer diri utk memilih jam tangan utk beliau... pilih punya pilih..... 


Tadaaaa...... ni la hasilnye.... eh? nape tetiba jadi dua??? hahahhahah... lepas aku pilih yg syg aku punya, aku pilih lah utk diri aku sama.... hahhahhahaha.... bijak x?? bijak x?? dgn alasan, adiah anniversary yg blum berjumpa... makanya, syg aku pun 'iye' je la.... 

* alamak.. sorry la... gambar lupa nak rotate... kira boleh la ye... hehhehe




 Apa Kata Hati?~ thanks syg.... 

No comments: