Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

Kompilasi Novel Hadiah Birthday

Cite ni dah lama... bulan Ogos ari tu.. br skg aku rasa nak share ngan kengkawan semua... huhuhuhu...




Haaaaa..... ni la antara hadiah birthday yang aku dapat daripada suami kesayangan aku.... beliau sgt tahu yg isteri dier ni sgt suker baca novel, dan dia hadiahkan kompilasi novel ni utk aku.... 

sukerrrrr sgt tau... 3 in 1... teballl novel nih... penulis nye ialah Aina Emir... setakat entry ni ditulis aku baru abih baca novel yang first... ada dua lg... hehheheheh... speed membaca novel aku skg ni dah x laju... sbbnye dah terpaksa membahagi masa utk membuat assignment... bila rasa2 boring baru aku baca novel.... 






 Apa Kata Hati?~ besttt sgttt... thanks syg....

No comments: