Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

Macam Macam Cerita...

Dah lama jugak aku x update blog ni kan???.. bukan apa.. bz dgn keje dan jugak mood malas nak update blog tu telah melanda.. hari ni aku cuba merajin kan diri nak bercerita ttg cerita2 yg boleh disharekan dgn u olls semua sepanjang aku 'menghilangkan' diri.. (mcm la byk sgt... huhuhuhuhu)


Tp aku lompat2 cite la ye... yg mana aku rasa nak crita dulu, aku crita la yer... sila jgn pening dah la... aku nak cite kesah last week dulu.. bermula hari sabtu.. bangun pepagi (xde la pepagi benor.. kul 9 jugak la..) terus bersiap2 balik umah my mom.. pastu terus bwk my mom balik ke Selama, Perak... kenduri anak Lang aku.. yakni sepupu aku.. cuaca??? jgn cite la.... panasssssss... x tahan la... tp bertahan jugak la.. kitorang smpi dlm kul 12 lebih... sedang elok la.. owg tgh ramai... smpi2 jer, terus beratur nak amik makanan... kenduri bufet style...



Menu: ikan keli bakar/ikan kembung rebus + air asam (pedas gilosss), gulai ikan masin + terung (sedappp), kerabu pucuk paku + taugeh, ulam2an ngan sambal belacan... best ooo.... no ayam.. no daging..
elok dah abih mkn, pengantin pun mai.... diiringi paluan kompang... sorry xde gambar ngantin... baru nak snap gambar, bateri pulak abih.... tgk aje la... pastu aku p lepak2 ngan syg aku kat pondok dlm kawasan masjid... situ sejuk sikit.. kene angin... pastu nampak pulak org jual aiskrim.. kami pun p la beli aiskrim.. tgk2 ngantin masih kat khemah makan beradap, tp tetamu semua dah balik... huhuhuhuhu... kalau aku la jadi ngantin tu, sure aku kecik ati... hehehhehehehe tp nak wat cane, sbb kat belah sana memang camtu.... kenduri abih awai... lepas asar camtu, kamipun balik umah mak semula... tp on the way balik tu, kepala aku dah nyut nyut dah... bunga2 migrain dah mai dah... lepas isyak, terus balik penang semula... aku terus makan ubat dan tido.... sakitttt kepala sgt....
so, finish la story utk hari sabtu... nanti aku sambung lg yer.... tetiba jer idea xde... tunggu je la cite selanjutnya... k...







Apa Kata Hati?~ ........

No comments: