Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

Kebizian yang terlampau!!

Sori ye kawan2.... aku agak bz la minggu nih... nak on ym pun x sempat... nak online facebook pun x sempat... apatah lg la nak update blog... ciannnn kat blog ni kesepian... thanks pada sesapa yg sudi jenguk2 walaupun x berupdate....

tahu nape aku bz sgt??? sbbnyer, aku dok bz prepare sgala keje yg berkaitan ngan simposium media & perpaduan kat kl nun... ahad ni dah nak pegi.... at the same time jugak, aku kene siapkan report KPI untuk opis aku nih... halololoololo... sgt pening aku punya kepala...

start ahad lepas, aku bwk keje balik umah.. tu pun sbb aku tau syg aku keje satu hari ahad tu.. sbb tu aku bwk keje blk umah.. aku bangun tido je, mandi.. terus bukak laptop wat keje tu... KPI tu... tghari rasa lapar, aku makan roti cicah milo... aku wat keje smpi la kul 8 mlm... dlm kul 9 syg aku balik keje.. aku ckp sori kat dia sbb aku x sempat masak.. dia ok jer.. sgt memahami.. aku oder McD jer.. kebetulan, kat mulut aku jadik ulser yg sgt besar.. sbb tergigit... so, sakit nye bila nak makan.. jadinyer, aku oder bubur nasik je utk aku, dan big mac utk syg aku...

nak dijadikan cite, masa nak tido mlm tu, aku dah rasa semacam jer.. rasa x selesa.. rasa mcm segala bubur yg aku makan tu dah nak terkeluar balik... rupa2nya perut aku dah masuk angin la... terus aku memuntahkan sgalanya mlm tuh... ingatkan dah bleh lega la.. memang lega.. tp skett jer.. lepas muntah semua tuh, aku terus tido... bangun pagi2 buta tuh, aku rasa kepala aku masih berpusing.. dan masih terasa loya nak muntah.. tp disebabkan report yg aku buat tu kene present pepagi tu, aku gagahkan pegi jugak ke opis...

smpi kat opis pun, keadaan masih sama... aku mintak kebenaran dr bos aku utk p tido.. aku tido dlm 1/2 jam pastu bangun terus masuk meeting room.. sambung present report tuh... tp dlm 15 minit je ok.. pastu kepala pening semula dan aku dok asyik ulang pegi toilet - muntah.... pastu terus aku pegi tido lagi... dok ulang alik camtu la.. sib baik la lepas tghari tu.. lepas boss blanja makan nasik ayam.. (bungkus jer...)heheheh... lepas sapu minyak angin kat kepala.. kat tengkuk.. kat perut... alhamdulillah... ok dah.... dah bleh konsentret wat keje...

huh... lepas tu, terus insaf xnak lg terlupa makan... hazab tulll..... muntah smpi xde apa yg kluar.. rasa cam tali perut je yg nak kluar... sakit ooooo.... oleh itu, pesanan utk kengkawan semua, jgn terlupa makan yer... nanti perut masuk angin, susahhhhh.....




Apa Kata Hati?~ alhamdulillah.. dah ok...

No comments: