Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 11, 2010

Hai.. Hai.....


Korang semua.... sorryyyyyy aku lama x sempat nak update... bz la... now tgh arrange another seminar kat kl.. nanti next entry aku letak maklumat tentang seminar tu.. motif aku nak letak dlm blog aku?? sbbnye, tajuk seminar tu kali ni adalah berkaitan dgn kita semua... ada kaitan dgn berblogging... dan salah seorg panel yg dijemput adalah ..... rahsia.... tunggu next entry...

ok... semua org aku tgk hari ni kluarkan entry pasai AJL... tp aku xmo cite psl AJL.. bukan sbb favourite aku x menang.. tp sbb dah bercambah sgt komentar2 psl AJL kat dlm blog...

Kali ni aku nak cite psl nih.....


Sape kenal watak ni??? utk owg utara, especially, perlis dan kedah, sure tau cite nih... ni la etong... partner dia aku dah lupa la sapa nama... aku suka dgr... mulanya, satu hari tu, on the way balik ke alor setar, aku saja la bukak radio kedah... dan kebetulan cite etong ni tgh ke udara... aku dgr mcm best ja.. sbb sleng dia ckp tu syok... aku tgk syg aku dok gelak dah... tp aku masih dok berkerut2 dahi lg... x brapa faham apa yg dicakapkan oleh etong tu... pastu syg aku tukang transelit la pulak apa yg si etong tu ckp.. baru lah aku gelak... hahahhaha... owg dah lama abih gelak, aku baru nak gelak...

Semenjak dari itu, aku dok soh syg aku cite kisah etong nih.. last2 kami terjumpa cd cite etong nih.. syg aku belikan utk aku.. tp tu la.. kalau aku tgk sorang2 boleh tgk ja la... faham la skett2.. pastu aku x faham dah... tambah2 bila dia ckp laju2... so, aku akan tgk bila syg aku ada... hehehehheh.... tp, aku dah lupa mana aku letak cd nih.. dah ilang... best jugak kalau layan balik cite nih... cite rakyat.... sleng dia kedah siam camtu... ha... sbb tu aku x brapa faham... tp best...




Apa Kata Hati?~ rasa cam nak cari lagi cd nih.... tp kat mana ye??? sapa ada terjumpa tlg bgtau yer....

1 comment:

fazzlies said...

seminar KL..? nk itot..??? huhu