Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 31, 2012

Touching....


Ekceli.. aku nak cite psl pengalaman bersalin ari tu.. yela.. aku tahu… kebanyakkan wanita mmg dh mempunyai pengalaman bersalin, tp aku nak cite jugak.. sbb pengalaman bersalin antara seorg wanita dgn wanita lain x sama… tp aku ‘hutang’ dulu entry tu ye… sbb rasa mcm panjang benor yg nak diceritakan.. tunggu la ada masa yg betul2 terluang baru aku buat entry tu ye…

Ok.. berbalik pada tajuk entry kali ni  iaitu ‘touching’… nak cite la skett… semenjak dua menjak menjadi seorg mama neh, perasaan halus aku tu semakin menebal pulak.. eh eh.. bukan perasaan halus tu dh jadi tebal.. tp makin halus rasanya… cepat sgt tersentuh.. especially bila tgk dlm fb kalau ada kengkawan yg dok post gambar2 psl baby yg sakit… baby yg lapar… budak2 kene dera.. dan yg seumpamanya… terus serta merta air mata nak mengalir… terus teringat baby kat umah… bersyukurrr sgt yg baby aku tu lahir dlm keadaan persekitaran yg sempurna dan sihat… Alhamdulillah…

Nak bantu wang ringgit, x la berapa berkemampuan.. yang boleh, aku berdoa akan kesejahteraan baby2 tu semua… semoga penderitaan mereka diringankan.. marilah kita sama2 berdoa akan kesejahteraan semua baby2 dan anak2 kecil di seluruh dunia ni termasuk anak2 kita.. semoga doa semua ibu2 di dunia ni diperkenankan oleh Allah S.W.T. Aminnnn… 




 Apa Kata Hati?~ mudah-mudahan....

No comments: