Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

Perubahan

Salam semua... yeahhh... mcm kerap pulak aku post entry baru kan?? huhuhuhu... jgn rasa nyampah udah la ye... ni kene mood dan idea masih mencurah2.. tu yg bleh post almost an entry per day... 

entry kali ni nak cite psl perubahan emosi... sebelum2 ni mcm xde perasaan je bila member2 dok cite ttg perubahan emosi dorang masa ngandung... ye la.. mana la nak tahu kan? sbb x pernah mengalami nye  sendiri. Now, aku dh rasa.. bila terpk balik, mmg melucukan. Mana tak nye, dok tgh elok2 emosi nih, tetiba teringat la satu kisah: kebiasaannya, aku akan buatkan satu mug nescafe utk asben tetiap malam or bila dia request.. then, apa2 makanan ringan or biskut yg ada, aku angkut la kasik skali utk dia cicah2. Tp since aku ngandung nih, especially dua tiga hari kebelakangan ni, blk keje je, aku terbaring... mmg letih badan tu x tau nak ckp cane.. letih sgt2 mcm buat keje berat seharian nih... 

Then, apabila terkenangkan semlm, asben ketung keting ketung keting bancuh sendiri nescafe, pastu usung la bungkus biskut ke dpn - sgt tacing ok... tetiba je ngalir air mata... terus sms kat dier say sorry sbb dua tiga hari ni mengabaikan dia.. byk pulak tu air mata ngalir... owh... sgt sensitip... tp apabila terima jawapan dia, terus rasa sejukkkkk ja hati ni... katanya, dia yg patutnya berterima kasih kat aku sbb sanggup dan sudi mengandungkan anak dia.. dan dia faham bagaimana perubahan yg bakal aku alami ni semua adalah kerana keadaan aku yg berbadan dua... Alhamdulillah.. syukur pada Tuhan.. kerana menganugerahkan seorg suami yg perfect di hati ku... 



 Apa Kata Hati?~ asyik tacingggg jerr... huhuhuhuhu...

2 comments:

♥Nurul Honey♥ said...

tersangat tacing la kak..
air mata da dok bertakung rasa..

Ju-Dzahir_Amanda said...

tu la kan... tambah2 dgn keaadaan mcm ni, terover tacing pulak... huhuhuhuhu...