Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 17, 2011

Tempat Baru...

Rasa mcm lama je aku x update blog... cite tu ade.. tp masa nak mengarang tu yg xde.. hari ni baru free skett.. Hari ni jugak merupakan hari pertama aku kat tempat @ office baru.. yippieee... ade le sikit rasa sayu nak tinggalkan office lama, ekceli bkn sayu sbb nak tinggalkan office lama tu, tp nak tinggalkan kengkawan kat sana tu... hmmm... tp life must go on.. 

Berpisah tempat keje bkn bermakna hubungan silaturrahim yg terjalin pun terpisah... no no no no... insyaallah, keikhlasan dlm persahabatan akan kekal selama2nya.. kat office baru ni dpt kengkawan baru lg... dulu aku ada sorang ja bos.. now aku ada 3 boss... yippieee... harap2 aku bleh berkhidmat dgn cemerlang di sini... aminnn... 




 Apa Kata Hati?~ welcome to here... hehehehheh

No comments: