Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 19, 2014

MUET & Nescafe

Assalamualaikum...

since kat tmpt baru nih blom dilonggokkan lg keje2 hakiki, meh le kite menulis blog untuk memenuhi masa lapang... huhuhuhu

pagi2 td, kul 7.30 pagi aku ade Speaking Test MUET... masa pegi tu, steadyyyyy jaa... confident beb... skali bila ada sorang chinese girl dok sebelah aku masa dlm bilik kuarantin tu dok speking je ngan aku, mula la aku cuak... aku ni, nak start cakap tu agak teragak2 skett... tergagap2 skett.. tp bila lama2 sket dh mula ckp, insyaallah, laju le speed nye... aku kene group 3... skali dengan chinese girl sebelah aku tu... dua org lg budak lelaki, sorang cina, sorang melayu... memula aku ok je... x rasa pape... tenang je... sekali, bila second group dh masuk... mula la rama-rama penuh dlm perut aku... mula la rasa nak terkucil laa.. nak terput put la... hadoiiii... dr dulu smpi skg bab neves ni menghantui aku.. gile2 nye neves.. tapi.. bila dh masuk tu, dan dh tgk topik apa yg dpt... alhamdulillah... ilang abeh neves... tp mcm besa, nk mula ckp tu mmg tergagap skett... dh la aku candidate A... huhuhu... 

1/2 jam lepas tu... settle sudahhh... alhamdulillah... next 3 papers coming soon.... 

eh ape kene tajuk entry kali ni ada nescafe tp x cite psl nescafe plak? 

Nk bgtau ni, aku bukanlah peminat nescafe... in fact, aku x bleh minum nescafe pun.. nnt pening kepala... tp start aku rasa nescafe 3 in 1 mild, aku telah jatuh cinta... sedap aje kat tekak aku... some more, x pening pulak lepas minum... sbb mild kot... tp tak le kerap minum.. seminggu sekali camtu je... tp now, ada satu lg nescafe yg menjadi kegilaan aku... 


tadaaaaaa.... ni lah nescafe nye... Nescafe Smoovlatte... sedap giler kott... sama ja mcm tagline dier 'smooth like silk'... halusss je rasanya... tp satu je masalah minuman ni, botol dier comel sgt... rasa mcm secawan kecik je kuantiti sebotol ni... x best arr... kasik la lebih skett... huhuhuhu... sape-sape yg blom cuba, sila lah mencuba... sedappp... 




Apa Kata Hati?~ terasa2 lg kat tekak ni... padahal, baru je abeh minum sebotol... hehhehehe

No comments: