Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 19, 2013

errrmmmmm arrrrrgggghhhhhh......

pulak dhhhh... start2 ja dok mengerang pulak dhhh..... 

jgn panik... jgn tekojut.... tu bkn mengerang lain mcm ye... itu mengeliat bangun pagi.... 'lama' sgt dh tidok blog nih.... kesiannnn dia kan... ni baru bangun... 

cite tu bykkkkk sgt nak cite... tp tu la.. sbb adanya fb durjana tu terus blog x terupdate... tp since ada 'kes' sekodeng dan menyampai dlm fb tu, makanya kena beralih la bercerita dlm blog pulak... 

nk start ngan cite ape ekk? 

ok.. marilah kite bebel pasal fb jap... kepada sesapa yg membaca blog picisan aku nih, dan at the same time ada fb... diminta agar berhati2 lah dalam memaparkan status dan gambar2 anda semua ye.. sbbnye, mungkin pada kita ianya adalah biasa2 saja dan tiada yg rahsia2 kan, tp TIDAK bagi sesetgh kengkawan fb kita tu.. 

contohnye, baru2 nih, aku up satu status yang very general.. xde pun mention sesiapa kat situ, dan tiada pun mention venue perkara tu berlaku... TAPI.... aku telah di beri 'gentle reminder' oleh somebody berkenaan status tersebut. TAPI... lagi... aku tersenyum je masa kejadian tu sbbnye, aku x rasa nak marah sbb ada org sekodeng fb aku tp aku senyum sbb aku boleh agak siapakah gerangannya yang menjadi 'penyampai' tersebut.. 

It's ok... buat la selalu... sekurang-kurangnya aku tau yang aku ni famous dlm diam la jugak kan... ada jugak yang amek berat psl aku dlm diam... wahhhh... soooo suwittt.... hik hik hik.. dan yang pasti, aku lebih berhati2 apabila terlintas ingin berkongsi any moments dgn kengkawan.. 

So, marilah kita bersama-sama lebih berhati2 dgn apa yang ingin dan juga yg dh kita berkongsi dlm fb tu ye.. satu kenyataan yang tidak dpt disangkalkan ialah: tak semua kawan kita yang dpn kita dok senyum baik budi pekerti pada luarannya adalah berkeadaan sama di dlmnya... ramainya kat luaran adalah baik tp dlmnya busuk xdak dh.. Dan x semua kwn2 kita boleh berkongsi momen suka bersama2 kita... mungkin suka pada kita tp duka pada dia, dan duka pada kita jadi suka pada dia.... 

ok... korang faham? kalau faham bagus... kalau x faham, ce try baca smpi faham... hehheheh.. chow dulu... nnt aku story benda lain pulak... bye






Apa Kata Hati?~ cili ataupun cabai (dlm bahasa utara) ni ada mcm2 jenih.. ada yg pedas dan ada yg x pedas..  pendek kata, SAPA YANG MAKAN CILI DIALAH YANG TERASA PEDASNYA......

No comments: